Z namenom, da vam prikažemo, kako naše rešitve uporabiti bolj učinkovito, kako jih napredno uporabljati in da skupaj razrešimo morebitne zagate, v mesecu maju organiziramo svetovalne dneve.

Kaj to pomeni?

Anastazija Lampreht, naša produktna vodja za področje SZO, je za vas rezervirala 3 dni, kjer se bo posvetila predstavitvi napredne uporabe in vam ter vašim morebitnim zagatam.

Kdaj?

  • 16. maja 2017 boste skupaj pogledali napredno uporabo modula SOCIALA
  • 17. maja 2017 je na vrsti napredna uporaba modula ZDRAVSTVO in
  • 18. maja 2017 boste zaključili svetovalne dni s pregledom modula OBRAČUN.

Verjamemo, da so takšni svetovalni dnevi zelo pomembni pri uporabniški izkušnji naših programskih rešitev. Stremimo k temu, da je vaša uporaba hitra in učinkovita in zato smo vam za te svetovalne dneve pripravili temu primeren cenovni paket.

Cena posameznega svetovalnega dneva je 100 EUR + DDV. V kolikor se iz posamezne organizacije svetovalnih dni udeleži več oseb, vam za vsakogar nadaljnjega nudimo 10% popusta.

Več informacij o posameznih dnevih:

Torek, 16. maj 2017 od 9. ure dalje: Napredna uporaba modula SOCIALA

  • Centralni sistem prošenj (Kako urejati podatke)
    • Statusi v CSP
    • Pošiljanje podatkov o prostih mestih
    • Urejanje vlog glede na prejeta obvestila
    • Pregled najpogostejših napak (EMŠO, Prošnje za preselitve, Prejete vloge iz CSP, ..)
    • Možnosti Podrobnega pregleda
  • Čakalna vrsta oz. Analiza opcij vlog
    • Kako pripraviti šifrant
    • Kako evidentirati podatke
    • Kako izpisati čakalno vrsto
  • Implementacija paketov oskrbe
    • Interni pravilnik in oblikovanje šifranta
    • Priprava posameznega paketa
    • Vezava na stanovalce
    • Potrjevanje storitev in obračun
  • Prijava prebivališča in najpogostejše napake
    • Naslov za vročanje ignored
  • Branje podatkov OZZ in PZZ ob sprejemu oz. v sociali
    • Kako dostopati do podatkov preko online sistema in na kaj moramo paziti
  • Individualni načrt, uradni zaznamki in kontakti s svojci
  • Evidentiranje skrbnikov, socialnih pravic, komisijskega zapisnika
  • Evidentiranje odsotnosti
    • Napovedana/nenapovedana odsotnosti
    • Vpliv na obračun
    • Nastavitve šifranta
    • Zaključevanje odsotnosti v primeru smrti v bolnišnici
  • Definiranje plačnikov in možne kombinacije
  • Uporaba standardov pri tekočem delu
  • Kako vnesemo novega uporabnika programa
    • Dodeljevanje pravic za dostop do programa
  • Pregled nadzorniških akcij
    • Popravek datuma sprejema
    • Popravek datuma zastaranja
    • Popravek številke vloge
  • Razno
    • Zahteve uporabnikov po ureditvi podatkov, katere lahko uredijo sami o ignored

Sreda, 17. maj 2017 od 9. ure dalje: Napredna uporaba modula zdravstvo

  • Uporaba standardov pri tekočem delu
  • Implementacija paketov oskrbe
    • Interni pravilnik in oblikovanje šifranta
    • Priprava posameznega paketa
    • Vezava na stanovalce
    • Potrjevanje storitev skozi raportno knjigo in obračun
  • Uporaba planiranih storitev in opozorila/opomniki
  • Implementacija mobilne aplikacije
    • Prikaz funkcionalnosti in prednosti
  • Kako vnesemo novega uporabnika programa
    • Dodeljevanje pravic za dostop do programa
  • Pregled nadzorniških akcij
    • Pregled zgodovine podatkov v obravnavi, raportni knjigi
    • Namizje
  • Priprava mesečne zbirne naročilnice
    • Pregled najpogostejših napak
    • Pravila za pripravo in posredovanje naročila in kasneje potrjevanje naročil
    • Dodajanje IVZ številke zdravnika (nadomeščanje)
    • Storniranje naročilnice
  • Branje kartic zavarovancev in dostop preko online sistema
    • Razlogi dostopa
    • Dostop z ali brez kartice (potrdila)
    • Program ne najde zavarovanca
  • Dodatne storitve ali Paketi oskrbe
    • Analize, ki jih omogoča program za pregled dodatnih storitev pred obračunom
  • Preveze ran
    • Evidentiranje in izpis podatkov
  • Padci
    • Ukrepi
    • Izpis podatkov in letna statistika
  • Evidentiranje odsotnosti
    • Napovedana/nenapovedana odsotnosti
    • Vpliv na obračun
    • Nastavitve šifranta
    • Zaključevanje odsotnosti v primeru smrti v bolnišnici  

Četrtek, 18. maj 2017: Napredna uporaba modula obračun

  • Pravilen potek obračuna oskrbe in povezovanje z evidentiranimi storitvami v zdravstvu
  • Definiranje plačnikov in možne kombinacije
  • Pravilen potek obračuna zdravstvo
    • Preverjanje zavarovanja
  • Priprava dobropisov/bremepisov oskrbe
  • Priprava dobropisov/bremepisov zdravstvo
  • Poračuni in zahtevki za zdravstvo
    • Upoštevanje pravil pri pripravi poračuna glede na zdravstveno okolje
  • Scenariji zavrnitvenih napak ZZZS (neredni plačnik, neurejeno zavarovanje)
    • Scenarij kasneje ugotovljene odsotnosti, katera ni obračunana  
  • Menjava delovne postaje (računalnika) ali tiskalnika in vpliv na aplikacijo
  • Inštalacija gonilnikov za branje iz online sistema
    • OCR pisava
    • Nastavljene poti za shranjevanje datotek (trajniki, eračuni)
  • Razno
    • Zahteve uporabnikov po ureditvi podatkov, katere lahko uredijo sami
    • Eračuni in manjkajoči podatki
    • Prenos izdanih faktur v dokumentni sistem
    • Eregistrator
    • Pro.4 DS
  • Izvoz trajnikov
    • Spreminjanje zneskov
    • Trajnik ni vključen v paket
    • Napaka pri izvozu