Spoštovani.
 
Obveščamo vas, da bomo s 3. 5. 2019 spremenili delovanje naše podpore v primeru klica na telefonsko številko 03 757 39 21.
 
Po klicu boste glede na vsebino vašega vprašanja izbrali dežurnega serviserja za področje, s katerega imate vprašanje:
 

  • s pritiskom na tipko 1 boste izbrali področje plač, potnih nalogov, HRM in evidenco delovnega časa,
  • s pritiskom na tipko 2 boste izbrali področje financ, poštne knjige in dokumentnega sistema,
  • s pritiskom na tipko 3 boste izbrali področje socialno varstvenih domov (sociala, zdravstvo, obračun in pomoč na domu),
  • s pritiskom na tipko 4 boste izbrali področje veleprodaje, fakturiranja, materialnega poslovanja in davčne blagajne,
  • če imate splošna vprašanja (prodaja, računovodstvo …), boste izbrali številko 5.

 
S to spremembo želimo poenostaviti in pohitriti dostop do sodelavcev, ki vam lahko pomagajo v primeru vprašanj pri uporabi naše programske opreme.
 
Še naprej pa lahko vaše zahtevke oddajate na že znana načina:

V želji, da se bo sprememba izkazala kot pozitiven korak v kakovosti naših storitev, vas lepo pozdravljamo.

Slovenske Konjice, 26. 4. 2019