NAŠIH 10 NASVETOV ZA UBLAŽITEV POSLEDIC UKREPOV V BOJU PROTI KORONAVIRUSU

COVID-19 vpliva na življenje ljudi po vsem svetu. Razmere v slovenskem gospodarstvu se zaradi vpliva koronavirusa vse bolj zaostrujejo. Temu zaradi varnosti nas vseh ne moremo nasprotovati, vsekakor pa si želimo, da to obdobje mine čim manj stresno. Zato vam je naša ekipa sestavila nabor 10 nasvetov, kako ublažiti posledice naloženih ukrepov, predvsem pa kako se pripraviti na nov način dela in na nove navade.

  1. Kot preventivno zaščitno ravnanje za zaposlene je priporočeno delo od doma. Izkoristite prednosti tehnologije. Sedaj imate priložnost, da ob reorganizaciji poslovnih procesov razvijete vaše digitalne veščine z uporabo drugih elektronskih kanalov in spletnih aplikacij za video konference. Na naši spletni strani tukaj smo naredili nabor nekaj takšnih aplikacij.
  2. Delodajalci ste zaradi trenutnih različnih situacij prisiljeni uvesti marsikateri ukrep, ki tako ali drugače vpliva na poslovanje vašega podjetja. Situacija, ki je vezana na delo od doma, je definitivno povezana tudi s samim evidentiranjem ur dela od doma, od odobritve nadrejenega do analize ur konec meseca za obračun plač. Želimo vam pomagati, zato vam bomo do 31.7.2020 ponujali brezplačno uporabo spletnega modula Pro.4 Elektronska evidenca delovnega časa, v katerem bodo lahko zaposleni vodili svoje ure dela od doma ter vam pošiljali zahtevke za odobritve bolniške odsotnosti. Več o tem boste kmalu lahko prebrali na naši spletni strani.
  3. Razkužujte vašo tipkovnico in miško.
  4. Če se izolirate v namen zaščite pred Koronavirusom, poskrbite še za zaščito vaših podatkov. Hekerji bodo trenutno situacijo še toliko bolj izkoristili! Uporabnikom Pro.3 programskih rešitev svetujemo, da uporabljajo vzpostavitve varnih povezav za delo od doma. Za oddaljeno pomoč ali morebitno vzdrževanje strojne opreme sta na voljo naša sistemska inženirja. Vaš zahtevek naslovite na podpora@pro-bit.si.
  5. V posebni prednosti za izvajanje dela od doma ste uporabniki Pro.4 programske opreme v oblaku, saj se ne potrebujete povezovati na noben oddaljen strežnik in lahko nemoteno opravljate svoje delovne obveznosti tudi v najbolj izoliranem območju. Četudi ste se umaknili na kraj, kjer nimate možnosti internetne povezave, se lahko povežete na svoj Hot spot preko mobilnih podatkov vašega mobilnega operaterja. Če še ne veste, je Telekom Slovenije svojim naročnikom mobilnih storitev dodal 5 GB prenosa podatkov v Sloveniji.
  6. Reorganizacija poslovnih procesov in interni dogovor o delu je še posebej pomembno dogovoriti v tistih oddelkih, kjer večji del poteka projektno oz. timsko delo. Konec meseca marca bomo za vas pripravili webinar na temo, kako lahko člani ekipe ostanejo v medsebojnem stiku in na tekočem z dogajanjem.
  7. Trenutni ukrepi nas vse silijo izstopiti izven naše cone udobja, ko bo brezpapirno poslovanje postalo vsakdan. Z elektronskim poslovanjem ne samo da boste prikrajšali čas in zmanjšali možnost napak pri vnašanju podatkov, ampak boste prerazporedili nekaj človeških virov ter s tem povečali njihovo učinkovitost ter imeli večjo preglednost nad vso poslovno dokumentacijo in procesi. Zdaj imate priložnost, da končno uvedete e-račune pri svojih poslovnih partnerjih in digitalizirate delovne tokove v poslovnih procesih. Izpolnite obrazec s svojimi podatki tukaj in skupaj bomo poiskali primerno rešitev za vas.
  8. Naj vas ne zmedejo negativne misli o tem, kako boste preživeli to obdobje in kakšen vpliv bo imelo na poslovanje in delovanje, temveč usmerite svoje misli na tista področja, kjer imate konkurenčno prednost pred drugimi. Izkoristite ta čas za razmislek o novih poslovnih modelih, o razvoju in dvigu digitalnih kompetenc vseh v podjetju oz. organizaciji. Razmislite, v katerem poslovnem procesu ste trenutno najbolj močni in kje bi lahko v krajšem času pričeli z digitalizacijo. Bodisi je to pošiljanje izdanih eRačunov s pošiljanjem preko e-pošte bodisi je to upravljanje s poslovanjem podjetja preko mobilnih naprav. Še je čas, da pridobite sofinanciranje s strani Slovenskega podjetniškega sklada. Več informacij tukaj.
  9. Če v vašem podjetju oz. organizaciji nimate kadrovske službe, ki bi vsakodnevno in redno skrbela za vnos in posodobitev kadrovskih podatkov, je sedaj tudi čas, da vašo kadrovsko evidenco uskladite in avtomatizirate. Četudi imate malo število zaposlenih, je neglede na to potrebno obvladovati en kup dokumentacije in podatkov o zaposlenih. Poenostavljen proces kadrovanja vam prav tako prinaša dobre poslovne rezultate.
  10. Sledite nam na naši spletni strani in na socialnih omrežjih, kjer vas bomo sproti obveščali o novostih. Preko e-pošte vam bomo sporočali o najnovejših zadevah, zato preverjajte vašo prejeto pošto na službenih e-naslovih. Za vas pripravljamo on-line seminarje in predstavitve modulov. Dogodki, ki so planirani, bodo v večji meri izvedeni na način video konferenc ali pa prestavljeni na jesen. Še vedno ostajamo dosegljivi na istih kontaktnih številkah.

Izkoristimo trenutno situacijo in skupaj naredimo pomemben korak naprej v digitalni preobrazbi!

Predvsem pa vam želimo, da ostanete zdravi!

Če menite, da je vsebina zanimiva in uporabna za prijatelje, sodelavce ali poslovne partnerje, jo seveda lahko posredujete tudi njim.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Skype
Email

VEČ NOVIC:

Webinar PRO.4 SZO Vzdrževalec

Brezplačni webinar: PRO.4 SZO Vzdrževalec

Vabimo vas na 𝐛𝐫𝐞𝐳𝐩𝐥𝐚č𝐧𝐢 𝐰𝐞𝐛𝐢𝐧𝐚𝐫 o novi funkcionalnosti 𝐏𝐑𝐎.𝟒 𝐒𝐙𝐎 𝐕𝐳𝐝𝐫ž𝐞𝐯𝐚𝐥𝐞𝐜, ki smo jo razvili posebej za socialno varstvene zavode in varstveno delovne centre. 🏥

MOS 2024

PRO-BIT predavatelj na MOS-u 2024!

📢Ali ste vedeli, da bomo letos sodelovali na sejmu MOS 2024, kjer bo naš prodajni svetovalec in strokovnjak na področju materialnega poslovanja, Marko Javornik, pripravil