VESTE KAKO USPEŠNO UVESTI SISTEM ZA REGISTRACIJO DELOVNEGA ČASA ?

Spremembe v preteklih tednih so nas privedle do novosti pri izvedbi vsakdanjih delovnih procesov. Postali smo pozornejši pri načinu vodenju evidence delovnega časa. Evidenca, ki jo je potrebno voditi tudi, če se izvaja delo od doma (na daljavo).

Ne glede na zakonske obveznosti in druge nujne prilagoditve je ključno, da uvedemo sistem, ki nas in ostale sodelavce ne obremeni. Ne otežujte si vsakdana z ročnim vodenjem evidence delovnega časa v Excelovih tabelah. Pri uvedbi novega načina za vodenje evidence delovnega časa je pomembno, da se kot vsake spremembe lotimo sistematično. Za lažji prehod smo za vas pripravili smernice za prehod na nov sistem. 

1. Kot je za vsako novost značilno, je tudi pri uvedbi novega sistema za registracijo delovnega časa priporočljivo, da si najprej zastavimo cilje in določimo pričakovanja, ki jih imamo od izbranega sistema. Dobro zastavljeni cilji, ki jim tudi sledimo, so bistveni za dosežene končne rezultate

2. Pri izbiri ustreznega ponudnika preverite morebitne dodatne ugodnosti, kot so možnost testne brezplačne uporabe. Izberite ponudnika, ki razume vaše procese in vas lahko s svojimi izkušnjami vodi skozi celoten proces prehoda na nov sistem.

3. Pred uvedbo novega sistema morate poskrbeti tudi za formalen del. Pripraviti morate pravilnik/navodila/smernice za delo in uporabo novega sistema. S pravilnikom morajo biti seznanjeni tudi vaši sodelavci.

4. Zastavili ste si cilje in uredili vse formalne postopke. Sedaj je čas, da s sprejetimi odločitvami seznanite tudi vaše sodelavce. Predstavite jim razloge, zakaj ste se odločili za novo rešitev, pri tem pa se osredotočite na prednosti, ki jih prinaša nov način za registracijo delovnega čas. Ob tem pa jih poslušajte in jim dajte možnost, da vam zastavijo morebitna vprašanja.

5. Da bo prehod na nov sistem beleženja evidence delovnega časa čim enostavnejši, seznanite svoje sodelavce s ključnimi koraki. Posredujte sodelavcem časovnico (plan usposabljanja, začetek uporabe in uvajalno obdobje), da si bodo lažje predstavljali, kakšne aktivnosti jih čakajo, kaj se od njih pričakuje. Pridobljene informacije bodo kasneje lažje uskladili s svojim tempom in organizacijo dela. 

In zadnji KLJUČEN KORAK… naj ne bosta negotovost in strah pred spremembami tista dejavnika, ki vam otežujeta vsakdan. Naredite korak naprej že danes.

Prijavite se na naše spletno srečanje – webinar na katerem vam bomo predstavili kako uvesti sistem, ki vas lahko razbremeni:  

10.6.2020 ob 10.00 uri. 

Prijavite se lahko spodaj:

DIGITALNO SOLIDARNO PODJETJE

Kot digitalno solidarno podjetje se še kako dobro zavedamo pomena digitalnih tehnologij. Do 31. 7. 2020 vam zato omogočamo možnost brezplačne uporabe programa za vodenje delovnega časa.

Več o možnostih, ki jih imate v sklopu vodenja evidence delovnega časa in praktičnih nasvetov, bomo govorili na spletnem druženju 10. 6. ob 10. uri.

SPLETNO SREČANJE 10.6.2020 ob 10.00 uri

Predavanje bosta izvedla Jasmina Mohorko (prodajna predstavnica za produkt EDČ) in Davorin Satler (produktni Manager za EDČ).

IZKORISTITE VAVČERJE ZA DVIG DIGITALNIH KOMPETENC

Slovenski podjetniški sklad vam nudi 60% nepovratnih sredstev

V okviru Vavčerja za dvig digitalnih kompetenc lahko s strani Slovenskega podjetniškega sklada in z našo pomočjo pridobite do 60 % nepovratnih sredstev za usposabljanja, namenjena digitalizaciji.

Želite izvedeti več o kombinaciji vavčerjev in naše sodobne informacijske tehnologije?

VEČ NOVIC:

Inventura

𝐖𝐄𝐁𝐈𝐍𝐀𝐑: 𝐈𝐧𝐯𝐞𝐧𝐭𝐮𝐫𝐚 𝐯 𝐏𝐑𝐎.𝟒 𝐌𝐚𝐭𝐞𝐫𝐢𝐚𝐥𝐧𝐨 𝐩𝐨𝐬𝐥𝐨𝐯𝐚𝐧𝐣𝐞

Č𝐚𝐬 𝐢𝐧𝐯𝐞𝐧𝐭𝐮𝐫𝐞 𝐯 𝐦𝐚𝐭𝐞𝐫𝐢𝐚𝐥𝐧𝐞𝐦 𝐩𝐨𝐬𝐥𝐨𝐯𝐚𝐧𝐣𝐮 𝐬𝐞 𝐡𝐢𝐭𝐫𝐨 𝐩𝐫𝐢𝐛𝐥𝐢ž𝐮𝐣𝐞, zato vam želimo pomagati, da bo postopek čim bolj enostaven in učinkovit!  Pripravili smo 𝐰𝐞𝐛𝐢𝐧𝐚𝐫, kjer boste

Webinar PRO.4 SZO Vzdrževalec

Brezplačni webinar: PRO.4 SZO Vzdrževalec

Vabimo vas na 𝐛𝐫𝐞𝐳𝐩𝐥𝐚č𝐧𝐢 𝐰𝐞𝐛𝐢𝐧𝐚𝐫 o novi funkcionalnosti 𝐏𝐑𝐎.𝟒 𝐒𝐙𝐎 𝐕𝐳𝐝𝐫ž𝐞𝐯𝐚𝐥𝐞𝐜, ki smo jo razvili posebej za socialno varstvene zavode in varstveno delovne centre. 🏥