Tehnična pomoč ob nedelovanju strežnikov izven delovnega časa
Za večje zadovoljstvo in lažje upravljanje z delovanjem strežnikov tudi izven našega delovnega časa smo za vas odprli nov elektronski naslov, ki ga uporabljate izključno in samo ob nedelovanju strežnikov izven našega delovnega časa (naš delovni čas je vsak delovnik med 7.00 in 15.00 uro).
V primeru, da izven našega delovnega časa opazite, da strežnik ne deluje oz. da imate z dostopom do Pro.4 aplikacij težave, vas prosimo, da najprej preverite ali je napaka interne narave, torej preverite ali vam deluje internet in v primeru lokalne instalacije, vaš strežnik.
V kolikor ni težav na vaši strani, nam lahko pošljete elektronsko sporočilo na tehnicna.pomoc@pro4erp.com.
Priporočamo vam, da se v vaši organizaciji interno dogovorite, kdo bo lahko tovrstne napake javljal ter vaše zaposlene o tej možnosti obvestite.
Ob prijavi napake obvezno navedite:
– podatke o prijavitelju (ime in priimek, podjetje, telefonska številka),
– podatke o uporabniku (če prijavitelj ni hkrati tudi uporabnik (ime in priimek, podjetje, telefonska številka).
Javljanje napake velja izključno za nedelovanje strežnika, ostalih tehničnih ali vsebinskih zahtevkov in vprašanj posredovanih na ta mail ne bomo obravnavali.
Javljanje napak oz. nedelovanja strežnika med našim delovnim časom poteka normalno preko podpore (obrazec za oddajo zahtevka, e-mail na podpora@pro-bit.si ali tel. številka +386 (0)3 757 39 21).
V kolikor se ugotovi, da je napaka interne narave na strani stranke, bo storitev pregleda in opredelitve rešitve obračunana v skladu z veljavnim cenikom.