Žal, še vedno v preveč organizacijah vlada miselnost piramidnega sistema vodenja in določanja načina dela. Vodstvo je tisto, ki razmišlja in ustvarja ideje, vodi procese, je odgovorno za izvedbo posameznih nalog. Zaposleni pa so tisti, ki so zgolj izvajalci, zadolženi za izvajanje posameznih nalog po navodilih vodja. Takšna miselnost dolgoročno ne vodi k uspehu, uspešno in pravočasno zaključenim nalogom.
Organizacija nalog in miselnost naj bi temeljila na podlagi naslednjih smernic:
Pomembno je, da naša organizacija nalog in miselnost temeljita na podlagi naslednjih smernic:
1. Med sodelavci vzpostavite učinkovito komunikacijo.
Zagotovite svojim sodelavcem dostop do vseh potrebnih informacij na enem mestu. Zelo pomembno je vzpostaviti tok komunikacije med vsemi udeleženci procesa ali projekta. Omogočiti jim enostaven vnos in organiziranje svojih zadolžitev. Pri tem pa ne pozabimo na stanje pri posameznih nalogah, za katere so zadolženi ostali sodelavci. Tukaj se lahko najdejo predlogi in ideje za nove rešitve in načine reševanja nalog, ki so morda uspešnejši od trenutnih.
2. Omogočite jim uporabo učinkovite informacijske rešitve, ki jim bo olajšala delo.
Za vzpostavitev učinkovite komunikacije in vizualizacije nalog potrebujete tudi temu primerno orodje. Prenehajte z uporabo različnih kanalov (telefon, e-mail, deljene Excel datoteke ipd.), preko katerih na različne načine sporočate, kaj ima kdo za narediti. Zagotovite vašim sodelavcem eno vstopno točko, preko katere bodo planirali svoje naloge in bodo hkrati tudi seznanjeni z nalogami, ki jih imajo ostali. Poskrbite za svoje sodelavce in jim ob zagotovitvi ustreznega informacijskega orodja pomagate, da se osredotočijo na svoje naloge in ne sistem, ki ga uporabljajo.
3. Takoj naredite korak k uspešno zaključenim nalogam!
Ne dovolite si, da ostane samo pri želji po spremembi, naredite prvi korak do cilja. Pridružite se nam na našem spletnem srečanju – webinarju, na katerem vam bomo predstavili način za vizualizacijo nalog in vzpostavljene komunikacije med vsemi udeleženci posameznega projekta.
WEBINAR: VIZUALIZACIJA NALOG IN PROJEKTOV
Webinar, na katerem vam bomo predstavili način za vizualizacijo nalog in vzpostavljene komunikacije med vsemi udeleženci posameznega projekta bo potekal:
3.6.2020 ob 10.00 uri.
Prijavite se lahko spodaj:
Pridobite bon v vrednosti 50 EUR
IZKORISTITE VAVČERJE ZA DVIG DIGITALNIH KOMPETENC
Slovenski podjetniški sklad vam nudi 60% nepovratnih sredstev
V okviru Vavčerja za dvig digitalnih kompetenc lahko s strani Slovenskega podjetniškega sklada in z našo pomočjo pridobite do 60 % nepovratnih sredstev za usposabljanja, namenjena digitalizaciji.
Želite izvedeti več o kombinaciji vavčerjev in naše sodobne informacijske tehnologije?