socialnovrastvene ust
NAPREDNE REŠITVE ZA SOCIALNOVARSTVENE USTANOVE

V sodobnem času, ko so zahteve po kakovostni oskrbi vedno večje, digitalizacija procesov v domovih za ostarele in varstveno-delovnih centrih ni več le prednost, temveč nuja.

Najnaprednejša programska rešitev za varstveno delovne centre in domove za ostarele

V sodobnem času, ko so zahteve po kakovostni oskrbi vedno večje, digitalizacija procesov v domovih za ostarele in varstveno delovnih centrih ni več le prednost, temveč nuja. Administrativno breme zaposlenih narašča, ob tem pa je najpomembneje, da ostane čim več časa za oskrbo in delo z ljudmi, ki pomoč potrebujejo.

Zato smo razvili najsodobnejšo programsko rešitev Pro.4 SZO, ki popolnoma podpira strokovni del delovanja domov za ostarele in varstveno delovnih centrov. Gre za celovito rešitev, ki jo že uporabljajo največji domovi v Sloveniji in večina varstveno delovnih centrov. Omogoča popolno digitalizacijo procesov, povečanje učinkovitosti ter optimizacijo delovnih nalog zaposlenih.

S to inovativno rešitvijo vaša organizacija stopa v prihodnost – z manj papirologije, večjo preglednostjo in več časa za to, kar resnično šteje: skrb za oskrbovance oz. varovance.

Zakaj izbrati našo programsko rešitev?

Popolna digitalizacija vseh procesov

Digitalizacija v domovih za ostarele in varstveno delovnih centrih pomeni optimizacijo upravljanja oskrbe, izboljšano komunikacijo med zaposlenimi in avtomatizacijo administrativnih nalog.

Naša programska rešitev vam omogoča:

  • Brezpapirno poslovanje, kar pomeni manj papirologije in hitrejši dostop do vseh potrebnih informacij.
  • Samodejno shranjevanje podatkov, ki zagotavlja varnost in dostopnost podatkov kjerkoli in kadarkoli.
  • Centralizirano vodenje dokumentacije, s čimer se zmanjša možnost napak in podvajanja podatkov.

Zmanjšanje ročnega vnosa podatkov pomeni več časa za oskrbovance in varovance ter večjo učinkovitost pri delu.

Več časa za oskrbo, manj administracije

Ena največjih prednosti naše rešitve je, da omogoča zaposlenim, da se manj ukvarjajo z birokracijo in več s svojim osnovnim poslanstvom – skrbjo za oskrbovance.

Namesto da zaposleni izgubljajo dragoceni čas z iskanjem podatkov in izpolnjevanjem obrazcev, lahko vse ključne informacije pridobijo z le nekaj kliki. Naša rešitev avtomatizira rutinske naloge, kot so:

  • urejanje dokumentacije oskrbovancev,
  • načrtovanje terapij in zdravstvene nege,
  • obračunavanje storitev.

S tem se zaposleni lahko bolj posvetijo zagotavljanju kakovostne oskrbe, saj so vsi procesi pregledni in optimizirani.

Hitro in nemoteno izvajanje implementacije

Vemo, da so spremembe lahko zahtevne, zato smo zasnovali postopek implementacije tako, da poteka hitro, učinkovito in z minimalnimi obremenitvami za vaše zaposlene.

  • Bogate izkušnje – v zadnjih treh letih smo uspešno izvedli več kot 40 implementacij v domovih za ostarele in varstveno-delovnih centrih po vsej Sloveniji.
  • Minimalne motnje – implementacijo izvedemo v najkrajšem možnem času, pri čemer poskrbimo, da zaposleni nemoteno nadaljujejo svoje delo.
  • Celovita podpora – naša ekipa strokovnjakov poskrbi za celoten postopek – od začetne analize potreb, nastavitve sistema do usposabljanja zaposlenih.

S tem zagotavljamo, da prehod na novo rešitev poteka brez stresa in da vaša organizacija čim hitreje začne uživati vse prednosti digitalizacije.

Popolna digitalizacija vseh procesov

Digitalizacija v domovih za ostarele in varstveno delovnih centrih pomeni optimizacijo upravljanja oskrbe, izboljšano komunikacijo med zaposlenimi in avtomatizacijo administrativnih nalog.

Naša programska rešitev vam omogoča:

  • Brezpapirno poslovanje, kar pomeni manj papirologije in hitrejši dostop do vseh potrebnih informacij.
  • Samodejno shranjevanje podatkov, ki zagotavlja varnost in dostopnost podatkov kjerkoli in kadarkoli.
  • Centralizirano vodenje dokumentacije, s čimer se zmanjša možnost napak in podvajanja podatkov.

Zmanjšanje ročnega vnosa podatkov pomeni več časa za oskrbovance in varovance ter večjo učinkovitost pri delu.

Več časa za oskrbo, manj administracije

Ena največjih prednosti naše rešitve je, da omogoča zaposlenim, da se manj ukvarjajo z birokracijo in več s svojim osnovnim poslanstvom – skrbjo za oskrbovance.

Namesto da zaposleni izgubljajo dragoceni čas z iskanjem podatkov in izpolnjevanjem obrazcev, lahko vse ključne informacije pridobijo z le nekaj kliki. Naša rešitev avtomatizira rutinske naloge, kot so:

  • urejanje dokumentacije oskrbovancev,
  • načrtovanje terapij in zdravstvene nege,
  • obračunavanje storitev.

S tem se zaposleni lahko bolj posvetijo zagotavljanju kakovostne oskrbe, saj so vsi procesi pregledni in optimizirani.

Hitro in nemoteno izvajanje implementacije

Vemo, da so spremembe lahko zahtevne, zato smo zasnovali postopek implementacije tako, da poteka hitro, učinkovito in z minimalnimi obremenitvami za vaše zaposlene.

  • Bogate izkušnje – v zadnjih treh letih smo uspešno izvedli več kot 40 implementacij v domovih za ostarele in varstveno-delovnih centrih po vsej Sloveniji.
  • Minimalne motnje – implementacijo izvedemo v najkrajšem možnem času, pri čemer poskrbimo, da zaposleni nemoteno nadaljujejo svoje delo.
  • Celovita podpora – naša ekipa strokovnjakov poskrbi za celoten postopek – od začetne analize potreb, nastavitve sistema do usposabljanja zaposlenih.

S tem zagotavljamo, da prehod na novo rešitev poteka brez stresa in da vaša organizacija čim hitreje začne uživati vse prednosti digitalizacije.

Popolna preglednost in boljša organizacija dela

Naša programska rešitev omogoča enostavno in pregledno spremljanje vseh ključnih procesov v domu za ostarele ali varstveno delovnem centru.

Med drugim ponuja:

  • pregleden vpogled v oskrbo oskrbovancev;
  • avtomatizirano poročanje in analiziranje podatkov;
  • možnost prilagoditve procesov glede na potrebe posamezne organizacije.

Vse to prispeva k bolj učinkovitemu delovanju ustanove ter zmanjšanju napak, ki lahko vplivajo tudi na kakovost oskrbe.

Trajnostno poslovanje in brezpapirni sistem

Z zmanjšanjem porabe papirja in optimizacijo procesov naša programska rešitev prispeva tudi k trajnostnemu poslovanju. Digitalizacija pomeni:

  • manj nepotrebnega tiskanja dokumentov,
  • nižje stroške arhiviranja in shranjevanja podatkov,
  • manjšo obremenitev okolja.

Z vpeljavo sodobne tehnologije ne le izboljšate poslovanje, temveč tudi prispevate k bolj trajnostnemu in ekološko odgovornemu delovanju vaše ustanove.

Povečanje učinkovitosti in zmanjšanje stroškov

Digitalizacija in optimizacija procesov prinašata konkretne prihranke pri času in stroških. Ker programska rešitev omogoča avtomatizacijo ključnih administrativnih nalog, to pomeni:

  • manj ročnega vnosa podatkov,
  • manj napak pri obračunavanju storitev,
  • manj nepotrebnih stroškov zaradi neučinkovite organizacije dela.

Vse to vodi v nižje stroške poslovanja in večje zadovoljstvo zaposlenih, ki se lahko posvetijo svojemu delu brez nepotrebnih birokratskih ovir.

Popolna preglednost in boljša organizacija dela

Naša programska rešitev omogoča enostavno in pregledno spremljanje vseh ključnih procesov v domu za ostarele ali varstveno delovnem centru.

Med drugim ponuja:

  • pregleden vpogled v oskrbo oskrbovancev;
  • avtomatizirano poročanje in analiziranje podatkov;
  • možnost prilagoditve procesov glede na potrebe posamezne organizacije.

Vse to prispeva k bolj učinkovitemu delovanju ustanove ter zmanjšanju napak, ki lahko vplivajo tudi na kakovost oskrbe.

Trajnostno poslovanje in brezpapirni sistem

Z zmanjšanjem porabe papirja in optimizacijo procesov naša programska rešitev prispeva tudi k trajnostnemu poslovanju. Digitalizacija pomeni:

  • manj nepotrebnega tiskanja dokumentov,
  • nižje stroške arhiviranja in shranjevanja podatkov,
  • manjšo obremenitev okolja.

Z vpeljavo sodobne tehnologije ne le izboljšate poslovanje, temveč tudi prispevate k bolj trajnostnemu in ekološko odgovornemu delovanju vaše ustanove.

Povečanje učinkovitosti in zmanjšanje stroškov

Digitalizacija in optimizacija procesov prinašata konkretne prihranke pri času in stroških. Ker programska rešitev omogoča avtomatizacijo ključnih administrativnih nalog, to pomeni:

  • manj ročnega vnosa podatkov,
  • manj napak pri obračunavanju storitev,
  • manj nepotrebnih stroškov zaradi neučinkovite organizacije dela.

Vse to vodi v nižje stroške poslovanja in večje zadovoljstvo zaposlenih, ki se lahko posvetijo svojemu delu brez nepotrebnih birokratskih ovir.

Največji domovi v Sloveniji že uporabljajo našo rešitev

Naša programska rešitev je že preizkušena in uspešno deluje v največjih domovih za ostarele in varstveno delovnih centrih v Sloveniji. Številne ustanove so z njeno uporabo povečale učinkovitost, zmanjšale administrativne obremenitve in izboljšale kakovost oskrbe.

Sodelujemo z največjimi organizacijami v sektorju, ki so prepoznale prednosti digitalizacije in si želijo sodobnih, naprednih rešitev.

Mnenja naših strank

dir. Matej Kajtner – Vitadom

Socialno varstveni zavod Vitadom ima dva domova za starejše, enega v Črnem Vrhu nad Idrijo in drugega na Škofljici.Od samega začetka sodelujemo s podjetjem Pro-Bit in njihovimi programskimi reši- tvami,

Celotno mnenje »

Kaj pridobite z nami?

Celovito in inovativno rešitev,

ki je prilagojena potrebam domov za ostarele in varstveno-delovnih centrov.

Enostavno uporabo,

ki ne zahteva dolgotrajnega usposabljanja zaposlenih.

Zanesljivo podporo in prilagodljivost,

saj smo vedno na voljo za izboljšave in prilagoditve glede na specifične zahteve vaše ustanove.

Povečano zadovoljstvo zaposlenih in oskrbovancev,

saj omogočamo boljše delovne pogoje in večjo učinkovitost pri delu.

Pridružite se vodilnim organizacijam v Sloveniji

Ne dovolite, da bi zastarele administrativne metode zavirale rast in razvoj vaše ustanove. S pomočjo naše programske rešitve lahko naredite pomemben korak naprej v prihodnost digitalnega poslovanja.

Kontaktirajte nas še danes in izvedite, kako lahko izboljšamo vaše poslovanje!