Vzdrževanje socialno varstvenih zavodov, bolnišnic, zdravstvenih domov, šol, vrtcev in ostalih javnih ustanov je pomemben del varnega vsakdana. Pomeni, da je odpravljanje dnevnih napak in okvar v vaših zgradbah potrebno nekomu prijaviti, da se bo le-to popravilo v najkrajšem možnem času. Vendar pa se nam tukaj poraja vprašanje.
Ali zaposleni teh ustanov sploh veste komu in kako javiti takšno napako?
Denimo, da se vam v enih izmed jedilnic zlomi miza. Ali pa, da se vam eni izmed kuhinj pokvari hladilnik. Kako ravnati?
Z odgovori na zgornja vprašanja pa vam lahko pomagamo mi.
Pro.4 Vzdrževalec za ažuren pregled nad vzdrževalnimi deli
Pro.4 Vzdrževalec vam nudi konstanten pregled nad vsemi napakami in okvarami v prostorih vaših stavb. Poleg tega vam omogoča prijavo napak, dodelitev za popravljanje določeni osebi, pregled nad odgovornostjo nad določenimi popravili. Vse to in še več, vam naša aplikacija nudi na terenu, kjerkoli in kadarkoli.
Pro.4 Vzdrževalec je torej sistem, ki zbira različne zahtevke za napake in popravila, ki jih je potrebno izvesti v različnih delovnih prostorih, sobah, pisarnah. Zahtevek za popravilo, ki je prijavljen v sistem s strani osebe, ki je poškodbo našla, ali odgovorne osebe za prijavo zahtevka mora biti odpravljen s strani vzdrževalca.
Kako lahko prijavim okvaro?
Prijava zahtevka poteka preko mobilne aplikacije ali preko računalnika. Reševanje in pregled zahtevka, ki ga izvaja vzdrževalec pa priporočeno poteka preko mobilne aplikacije, saj so vzdrževalci stalno v premiku in redko za računalnikom. Izjemoma vzdrževalci zahtevke spremljajo tudi preko računalnika.
Komu je rešitev namenjena?
- Vsem ustanovam, ki so dovolj velike da imajo svoje vzdrževalce, ki skrbijo za funkcionalnost in delovanje različnih naprav in prostorov.
- Vzdrževalcem.
- Vsem zaposlenim, ki odkrijejo napake ali poškodbe v območju delovnih prostorov.
Vas zanima več?
Pridružite se nam na brezplačnem webinarju, kjer vam bomo skupaj z enim izmed naših zadovoljnih uporabnikov predstavili našo aplikacijo Pro.4 Vzdrževalec.