- Ali so tudi vam Covid razmere v preteklem letu in spremembe poslovanja, prinesle številne prilagoditve, ki ste jih morali na hitro tako ali drugače rešiti?
- Se tega zaradi nenadnih sprememb niste morali lotiti premišljeno in celovito?
- Bi si želeli olajšati poslovanje s sodobnim in celovitim sistemom za nabavo in prodajo?
Se tudi v vašem podjetju pojavljajo naslednji izzivi?
Vas zanima več? Poglejte si, kako vam pri tem lahko pomagamo.
Gre za izzive, ki smo jih v podjetju Pro-bit na podlagi več kot 30-letnih izkušenj uspešno implementirali v programske rešitve PRO.4 generacije.
Za začetek pa je spodaj prikazan krogotok naročanja v PRO.4 ⬇️
Prav tako pa smo uspešno v PRO.4 rešitve vključili in izkoristili vse prednosti, ki jih prinašajo web aplikacije. Za kaj točno gre?
- Povezava z drugimi zunanjimi sistemi in spletnimi trgovinami je preprosta in dostopna.
- Ker je dokazano, da se uporabniki hitreje naučijo uporabljati web aplikacije je posledično postopek implementacije precej krajši.
- Način vodenja celotnega procesa (od naročanja, dobave, reklamacij, ponovnega naročila…), v PRO.4 je postal pregleden. Pri vsem tem pa vam v procesu implementacije pomagamo tudi prenoviti in vzpostaviti učinkovitejše procese.
- Dostopnost do enotne baze podatkov je lahko neodvisna od lokacije.
Veseli bomo vaših vprašanj in z veseljem vam prikažemo delovanje na primerih iz prakse.
📲 +386 (0)31 392 705 📲 – Marko Javornik, produktni vodja materialnega poslovanja
In če še vedno niste prepričani, zakaj vam lahko pomagamo ravno mi? Zato ker smo…
Kontaktirajte nas že danes in nam dovolite, da se s hitrim in pravilnim delovanjem programa ukvarjamo mi, z vašim delom pa vi. 😊