EDČ
EVIDENCA DELOVNEGA ČASA
Iščete uporabniku prijazno in dostopno rešitev za evidenco delovnega časa? Če je tako, berite dalje. Pro-bit ima rešitev za vas: EDČ za registracijo delovnega časa.
EDČ (evidenca delovnega časa) modul za prisotnost na delu in evidentiranju dogodkov je uporabniku prijazna rešitev. Vključuje uporabniški in administracijski vmesnik, seveda pa so prilagojene tudi posamezne dostopne pravice.
Zakaj uvedba elektronske evidence delovnega časa?
Elektronska evidenca delavnega časa omogoča natančno obdelavo delovnih ur. Vsi podatki so shranjeni na enem mestu in na voljo za nadaljnjo obdelavo. Z uvedbo elektronske registracije delovnega časa si olajšate delo v kadrovskih oddelkih.
UPORABA EDČ
Vpogled v stanje prisotnosti na delu. Na mobilni aplikaciji ali na spletnem dostopu.
Uporabniški vmesnik prilagojen z različnimi dostopnimi pravicami.
Pregled realizacije dela in dogodkov.
Nastavljivi različni delovni časi (večizmensko delo) ali znotraj stroškovnega mesta.
Nastavljivi različni tipi dela (delo, malica, pavza, teren, odsoten).
Prenos bolniških listov iz portala e-Vem.
Možnost ločenega vodenja evidence delovnega časa po lokacijah.
Ureditev pravil beleženja.
Vpogled v stanje prisotnosti na delu. Na mobilni aplikaciji ali na spletnem dostopu.
Vnos dogodkov in registracija na mobilni aplikaciji, na spletnem dostopu ali preko terminala.
Cloud rešitev – pregledni uporabniški vmesnik in sodobna infrastruktura.
Enostavna namestitev in uporaba na Android in iOS. Aplikacija za mobilni telefon je na voljo na Google Store ali App store.
Oddajanje zahtevkov za dopust in pregled stanja dopusta.
Evidentiranje dogodkov tudi preko koledarja.
Prenos viška in manjka ur.
POVEZAVA Z RAČUNOVODSKIMI SISTEMI
EDČ – Evidenca delovnega časa lahko deluje kot samostojna rešitev ali pa v sklopu direktne povezave z računovodskim sistemom Pro.4 plače predstavlja celovito rešitev.
EDČ je fleksibilna rešitev, ki omogoča izvoz podatkov za nadaljnjo uporabo pri obračunu plač tudi v drugih računovodskih sistemih.