postne-knjige
POŠTNA KNJIGA Z
DELOVNIM TOKOM

Ali še vedno ročno evidentirate prejeto in izdano pošto?

Če je vaš odgovor da, je skrajni čas, da razmislite o sodobnejši in učinkovitejši rešitvi. S prehodom na digitalne procese kot so e-računi, poštna knjiga, elektronska likvidacija in mobilna aplikacija, lahko ne le zmanjšate tveganje za izgubo dokumentov, temveč tudi močno izboljšate preglednost, produktivnost in nadzor nad poslovanjem.

PREDNOSTI:

Mnoga podjetja še vedno uporabljajo zamudne metode za evidentiranje prejetih in izdanih računov. Prejeti računi se pogosto ročno prenašajo med oddelki, kar ustvarja pogoje za napake, izgube ali zamude pri potrjevanju. Z uporabo digitalnih rešitev, kot je poštna knjiga, pa lahko vse prejeto in izdano pošto evidentirate hitro in preprosto, kar omogoča preglednost z le nekaj kliki. Poleg tega pa mobilna aplikacija omogoča dostop do teh rešitev tudi na poti.

Poštna knjiga – ključ do boljše organizacije

Z digitalno poštno knjigo lahko vso poslovno komunikacijo – od računov do drugih dokumentov – organizirate na enem mestu. S tem se izognete nepreglednim papirnim arhivom, dolgotrajnemu iskanju fasciklov in tveganjem za izgubo pomembnih dokumentov. V kombinaciji z mobilno aplikacijo lahko dokumentacijo upravljate kjer koli. V kombinaciji z e-računi postane obvladovanje dokumentacije hitrejše, natančnejše in prijaznejše za okolje.

Prihranek časa in stroškov

Z uporabo e-računov in elektronske likvidacije porabite manj časa za upravljanje dokumentov, saj so podatki vneseni le enkrat. Sodobni sistemi vas opozorijo na morebitne napake ali neobičajne vnose, kar zmanjša možnost napak. Mobilna aplikacija še dodatno poenostavi delo, saj omogoča pregledovanje in urejanje dokumentov v realnem času, tudi ko niste v pisarni. To pomeni manj stroškov, hitrejše procese in večjo produktivnost zaposlenih.

Ekološki in prostorski prihranek

Ali ste vedeli, da povprečni zaposleni na leto porabi na tisoče listov papirja? Z uporabo poštne knjige, e-računov in mobilne aplikacije prispevate k zmanjšanju porabe papirja in s tem varujete okolje. Digitalni arhiv omogoča shranjevanje dokumentov v oblaku, kar je varno, trajno in stroškovno učinkovito. Poleg tega ni več potrebe po velikih arhivih, kar prihrani dragocen prostor.

Prilagodljivost in dostopnost

Rešitve, kot so e-računi, poštna knjiga in elektronska likvidacija, v kombinaciji z mobilno aplikacijo omogočajo dostop do dokumentov kjerkoli in kadarkoli. Potrebujete le internetno povezavo. To povečuje prilagodljivost zaposlenih, omogoča boljše upravljanje časa in izboljšuje odzivnost na potrebe strank. Na ta način lahko vse ključne naloge opravite tudi med potovanjem ali sestanki.

Poslovanje prihodnosti

S prehodom na digitalne rešitve ne boste samo izboljšali poslovnih procesov, temveč tudi prispevali k bolj trajnostnemu delovanju podjetja. E-računi, poštna knjiga, elektronska likvidacija in mobilne aplikacije so orodja prihodnosti, ki prinašajo konkurenčno prednost, boljše poslovne rezultate in večjo ekološko ozaveščenost. Prilagodite svoje poslovanje še danes in poskrbite, da bo vaše podjetje korak pred drugimi!

Ste si ogledali našo ponudbo a imate dodatna vprašanja?

Nič hudega. Na vsa vprašanja vam z veseljem dogovorimo preko telefona ali na krajšem sestanku pri vas, pri nas ali s pomočjo Microsoft Teams 😉
Pošljite nam obvestilo in ne pozabite priložiti svoje telefonske številke.

MODULI ZA UPRAVLJANJE S POŠTNO KNJIGO Z DELOVNIM TOKOM

HRM

PLAČE

POTNI NALOGI

EDČ

MODULI ZA UPRAVLJANJE S POŠTNO KNJIGO Z DELOVNIM TOKOM

HRM

PLAČE

POTNI NALOGI

EDČ

Zakaj izbrati e-račune in elektronsko likvidacijo?

Prehod na e-račune pomeni odpravo nepotrebnih ročnih procesov. Namesto da bi račune fizično prenašali med oddelki, jih z elektronsko likvidacijo obravnavate v digitalni obliki, kar zagotavlja popolno sledljivost in vpogled v vsako fazo obdelave. Mobilna aplikacija dodatno olajša dostop, saj omogoča potrjevanje, pregled in iskanje računov tudi izven pisarne. Tako lahko vodstvo in zaposleni hitro ukrepajo, kar skrajša čas obdelave dokumentov.

Povečajte produktivnost, znižajte stroške ter dodajte dodano vrednost
vašemu podjetju s Pro.4 Poštno knjigo.

Mnenja naših strank

dir. Matej Kajtner – Vitadom

Socialno varstveni zavod Vitadom ima dva domova za starejše, enega v Črnem Vrhu nad Idrijo in drugega na Škofljici.Od samega začetka sodelujemo s podjetjem Pro-Bit in njihovimi programskimi reši- tvami,

Celotno mnenje »

PIŠITE NAM

Izberite PRO-BIT in nadgradite svoje poslovanje z našimi naprednimi rešitvami, ki optimizirajo vsak proces.