Obvestilo za stranke Pro.4: NOVOST! Možnost vpogleda v vaše zahtevke

Spoštovani uporabniki Pro.4 rešitev.

Obveščamo vas, da smo za vas uvedli novost, ki vam omogoča vpogled v vaše poslane zahtevke.

Kako si vklopim vpogled v zahtevke?

Če se odločite, da želite imeti vpogled v zahtevke, pošljete zahtevo za dodelitev dovoljenja na e-naslov podpora@pro-bit.si oz. preko obrazca za oddajo zahtevkov na spletni strani tukaj ↗️.  V zahtevku je potrebno navesti, za katere zaposlene (ime in priimek, e-mail) se naj vpogled omogoči.

Kaj mi omogoča vpogled v zahtevke?

  • Funkcionalnost omogoča pregled vseh oddanih zahtevkov (povpraševanj, vprašanj glede uporabe, nalog pri izvajanju projektov, predlogov za izboljšave itd.), tudi tistih, ki so jih v zvezi s stranko odprli zaposleni na Pro-Bit.
  • Vpogled je mogoč le za uporabnike programske opreme Pro.4 in je vezan na e-naslov, na katerega je vezano posamezno uporabniško ime.
  • V primeru, ko ima posameznik dovoljenje za vpogled v zahtevke za več podjetjih, bo na strani za pregled zahtevkov videl zahtevke vseh podjetjih, za katere ima dovoljenje za vpogled.
  • Vidni so zahtevki za 1 leto nazaj.

Kako lahko prekličem vpogled v zahtevke?

Ko pride do situacije, da kateremu izmed zaposlenih ne želite več dovoliti vpogleda v zahtevke, morate za ukinitev te možnosti prav tako poslati zahtevo na e-naslov podpora@pro-bit.si oz. preko obrazca za oddajo zahtevkov spletni strani tukaj ↗️.

V kolikor imate v povezavi z novo funkcionalnostjo Vpogled v zahtevke kakršnokoli vprašanje ali potrebujete pomoč, nas kontaktirajte na:

📞 03/757-39-12 ali

📧 prodaja@pro-bit.si

 

Lep pozdrav,

 

Ekipa PRO-BIT

 

VEČ NOVIC:

MOS 2024

PRO-BIT predavatelj na MOS-u 2024!

📢Ali ste vedeli, da bomo letos sodelovali na sejmu MOS 2024, kjer bo naš prodajni svetovalec in strokovnjak na področju materialnega poslovanja, Marko Javornik, pripravil