Spoštovani uporabniki Pro.4 rešitev.
Obveščamo vas, da smo za vas uvedli novost, ki vam omogoča vpogled v vaše poslane zahtevke.
Kako si vklopim vpogled v zahtevke?
Če se odločite, da želite imeti vpogled v zahtevke, pošljete zahtevo za dodelitev dovoljenja na e-naslov podpora@pro-bit.si oz. preko obrazca za oddajo zahtevkov na spletni strani tukaj ↗️. V zahtevku je potrebno navesti, za katere zaposlene (ime in priimek, e-mail) se naj vpogled omogoči.
Kaj mi omogoča vpogled v zahtevke?
- Funkcionalnost omogoča pregled vseh oddanih zahtevkov (povpraševanj, vprašanj glede uporabe, nalog pri izvajanju projektov, predlogov za izboljšave itd.), tudi tistih, ki so jih v zvezi s stranko odprli zaposleni na Pro-Bit.
- Vpogled je mogoč le za uporabnike programske opreme Pro.4 in je vezan na e-naslov, na katerega je vezano posamezno uporabniško ime.
- V primeru, ko ima posameznik dovoljenje za vpogled v zahtevke za več podjetjih, bo na strani za pregled zahtevkov videl zahtevke vseh podjetjih, za katere ima dovoljenje za vpogled.
- Vidni so zahtevki za 1 leto nazaj.
Kako lahko prekličem vpogled v zahtevke?
Ko pride do situacije, da kateremu izmed zaposlenih ne želite več dovoliti vpogleda v zahtevke, morate za ukinitev te možnosti prav tako poslati zahtevo na e-naslov podpora@pro-bit.si oz. preko obrazca za oddajo zahtevkov spletni strani tukaj ↗️.
V kolikor imate v povezavi z novo funkcionalnostjo Vpogled v zahtevke kakršnokoli vprašanje ali potrebujete pomoč, nas kontaktirajte na:
📞 03/757-39-12 ali
Lep pozdrav,
Ekipa PRO-BIT