Pro-bit obvestilo: Podpora uporabnikom programske opreme Pro-bit

Spoštovani.

Z željo, da bi bili še bolj odzivni, ko potrebujete našo pomoč, vam priporočamo, da zahtevke sporočate na podporo podjetja po naslednjem vrstnem redu:

ali 

Izjemoma, zgolj, če nimate dostopa do interneta, tudi na številko +386 (0)3 757 39 21.

Ne glede na to, ali zahtevek oddate preko Portala za Oddajo zahtevkov ali pošljete po elektronski pošti ali ga oddate preko telefona, se vsak vaš zahtevek najprej pisno zabeleži v naš informacijski sistem.

Postopek sprejema vašega zahtevka:

➡️ Podpora sprejme vaš zahtevek / e-pošto / klic in razporedi zahtevek odgovornemu serviserju.

❗️ Delovni čas službe za podporo je vsak delavnik med 8.00 in 15.00 uro. ❗️

Zagotavljamo vam povratno klicanje po vrstnem redu in v skladu s prioritetami določenimi v vzdrževalni pogodbi za vse, ki zahtevke posredujete na zgoraj predpisan način.

Pri zagotavljanju servisnih storitev imajo prednost uporabniki s sklenjenimi vzdrževalnimi pogodbami.

S spoštovanjem!

Podpora strankam

Slov. Konjice, 7.10. 2020

VEČ NOVIC:

Jesenski računovodski zajtrk

JESENSKI RAČUNOVODSKI ZAJTRK 2023

Veseli nas, da vas lahko povabimo na naš prihajajoč tradicionalni jesenski računovodski zajtrk, ki bo potekal v živo na sedežu našega podjetja Pro-bit v Slovenskih