Pro-bit obvestilo: Podpora uporabnikom programske opreme Pro-bit

Spoštovani.

Z željo, da bi bili še bolj odzivni, ko potrebujete našo pomoč, vam priporočamo, da zahtevke sporočate na podporo podjetja po naslednjem vrstnem redu:

ali 

Izjemoma, zgolj, če nimate dostopa do interneta, tudi na številko +386 (0)3 757 39 21.

Ne glede na to, ali zahtevek oddate preko Portala za Oddajo zahtevkov ali pošljete po elektronski pošti ali ga oddate preko telefona, se vsak vaš zahtevek najprej pisno zabeleži v naš informacijski sistem.

Postopek sprejema vašega zahtevka:

➡️ Podpora sprejme vaš zahtevek / e-pošto / klic in razporedi zahtevek odgovornemu serviserju.

❗️ Delovni čas službe za podporo je vsak delavnik med 8.00 in 15.00 uro. ❗️

Zagotavljamo vam povratno klicanje po vrstnem redu in v skladu s prioritetami določenimi v vzdrževalni pogodbi za vse, ki zahtevke posredujete na zgoraj predpisan način.

Pri zagotavljanju servisnih storitev imajo prednost uporabniki s sklenjenimi vzdrževalnimi pogodbami.

S spoštovanjem!

Podpora strankam

Slov. Konjice, 7.10. 2020

VEČ NOVIC:

Inventura

𝐖𝐄𝐁𝐈𝐍𝐀𝐑: 𝐈𝐧𝐯𝐞𝐧𝐭𝐮𝐫𝐚 𝐯 𝐏𝐑𝐎.𝟒 𝐌𝐚𝐭𝐞𝐫𝐢𝐚𝐥𝐧𝐨 𝐩𝐨𝐬𝐥𝐨𝐯𝐚𝐧𝐣𝐞

Č𝐚𝐬 𝐢𝐧𝐯𝐞𝐧𝐭𝐮𝐫𝐞 𝐯 𝐦𝐚𝐭𝐞𝐫𝐢𝐚𝐥𝐧𝐞𝐦 𝐩𝐨𝐬𝐥𝐨𝐯𝐚𝐧𝐣𝐮 𝐬𝐞 𝐡𝐢𝐭𝐫𝐨 𝐩𝐫𝐢𝐛𝐥𝐢ž𝐮𝐣𝐞, zato vam želimo pomagati, da bo postopek čim bolj enostaven in učinkovit!  Pripravili smo 𝐰𝐞𝐛𝐢𝐧𝐚𝐫, kjer boste