Spoštovani uporabniki.
Obveščamo vas, da bomo na osnovi zasledovanja naših ciljev po povečanju učinkovitosti poslovanja in povečanju zadovoljstva naših strank povezanih z ISO standardi ter trajnostno strategijo, s 1. 6. 2021 pri obravnavi reklamacij upoštevali postavljene veljavne roke, ki od nas, kot od naših strank terjajo sprotno obravnavo izvedbe naših storitev.
To pomeni, da bomo obravnavali zgolj reklamacije računov in/ali poročila o delu, ki jih bomo prejeli v dogovorjenem roku, in sicer 8 dni od prejema računa in/ali poročila o delu, na katerega se bo reklamacija nanašala.
Kasnejših reklamacij ne bomo več obravnavali in bodo avtomatsko zavrnjene.
Hvala, ker upoštevate dobre poslovne običaje.
V primeru težav nam pišite:
📧 na e-pošto: podpora@pro-bit.si,
ali
ali
📤️ z oddajo zahtevka v programih Pro.4.
Ekipa Pro-bit