Pro-bit obvestilo: reklamacije računov in/ali poročil o delu

Spoštovani uporabniki.

Obveščamo vas, da bomo na osnovi zasledovanja naših ciljev po povečanju učinkovitosti poslovanja in povečanju zadovoljstva naših strank povezanih z ISO standardi ter trajnostno strategijo, s 1. 6. 2021 pri obravnavi reklamacij upoštevali postavljene veljavne roke, ki od nas, kot od naših strank terjajo sprotno obravnavo izvedbe naših storitev.

To pomeni, da bomo obravnavali zgolj reklamacije računov in/ali poročila o delu, ki jih bomo prejeli v dogovorjenem roku, in sicer 8 dni od prejema računa in/ali poročila o delu, na katerega se bo reklamacija nanašala.

Kasnejših reklamacij ne bomo več obravnavali in bodo avtomatsko zavrnjene.

Hvala, ker upoštevate dobre poslovne običaje.

V primeru težav nam pišite:

📧 na e-pošto: podpora@pro-bit.si,

ali

📩 na spletni strani tukaj ↗️

ali

📤️ z oddajo zahtevka v programih Pro.4. 

 

Ekipa Pro-bit

VEČ NOVIC:

Inventura

𝐖𝐄𝐁𝐈𝐍𝐀𝐑: 𝐈𝐧𝐯𝐞𝐧𝐭𝐮𝐫𝐚 𝐯 𝐏𝐑𝐎.𝟒 𝐌𝐚𝐭𝐞𝐫𝐢𝐚𝐥𝐧𝐨 𝐩𝐨𝐬𝐥𝐨𝐯𝐚𝐧𝐣𝐞

Č𝐚𝐬 𝐢𝐧𝐯𝐞𝐧𝐭𝐮𝐫𝐞 𝐯 𝐦𝐚𝐭𝐞𝐫𝐢𝐚𝐥𝐧𝐞𝐦 𝐩𝐨𝐬𝐥𝐨𝐯𝐚𝐧𝐣𝐮 𝐬𝐞 𝐡𝐢𝐭𝐫𝐨 𝐩𝐫𝐢𝐛𝐥𝐢ž𝐮𝐣𝐞, zato vam želimo pomagati, da bo postopek čim bolj enostaven in učinkovit!  Pripravili smo 𝐰𝐞𝐛𝐢𝐧𝐚𝐫, kjer boste

Webinar PRO.4 SZO Vzdrževalec

Brezplačni webinar: PRO.4 SZO Vzdrževalec

Vabimo vas na 𝐛𝐫𝐞𝐳𝐩𝐥𝐚č𝐧𝐢 𝐰𝐞𝐛𝐢𝐧𝐚𝐫 o novi funkcionalnosti 𝐏𝐑𝐎.𝟒 𝐒𝐙𝐎 𝐕𝐳𝐝𝐫ž𝐞𝐯𝐚𝐥𝐞𝐜, ki smo jo razvili posebej za socialno varstvene zavode in varstveno delovne centre. 🏥