Glede na razmere v državi, bomo naš tradicionalni računovodski zajtrk letos izvedli malo drugače.
Obloženo mizo z dobrotami bomo zamenjali z dobro voljo in druženjem preko virutalnega klica.
Naše druženje bo potekalo v torek, 14. aprila 2020 ob 10. uri.
Osrednja tema dogodka bo: Kako v času pandemije ostati v varnem stiku s svojimi strankami?
Pogovor bo potekal v sklopu predstavitve naših računovodskih programov in možnosti, ki jih prinašajo povezave.
Cilji predstavljenih tem bodo:
- Zmanjšati ročni vnos/pretipkavanje z dokumentov.
- Avtomatizirana in samodejna priprava knjižb v pregled na podlagi dokumentov, ki vam jih pošljejo stranke.
- Avtomatsko povezovanje plačil (bančnih izpiskov) s pripadajočimi računi.
- Dostop do potrebnih podatkov (o poslovanju podjetja).
Izkoristite trenuten čas in skupaj z našo pomočjo uvedete brezpapirno poslovanje!
Predavatelji na prezentaciji:
Mojca Tergušek, svetovalka Pro.4 Poštna knjiga in Dokumentni sistem
Ker ste na prejšnjih zajtrkih izrazili, da bi želeli več slišati o materialnem knjigovodstvu, vam bo v drugem delu Matic Murenc, produktni vodja za Pro.4 Finance, na kratko predstavil knjiženje dokumentov materialnega poslovanja v modulu Pro.4 Finance.
Prijavite se preko spodnjega obrazca. Prijave zbiramo do 13. 4. 2020 do 12. ure.