Spomladanski RAČUNOVODSKI ZAJTRK tokrat preko SPLETNE KONFERENCE

Glede na razmere v državi, bomo naš tradicionalni računovodski zajtrk letos izvedli malo drugače.

Obloženo mizo z dobrotami bomo zamenjali z dobro voljo in druženjem preko virutalnega klica.

Naše druženje bo potekalo v torek, 14. aprila 2020 ob 10. uri.

Osrednja tema dogodka bo: Kako v času pandemije ostati v varnem stiku s svojimi strankami?

Pogovor bo potekal v sklopu predstavitve naših računovodskih programov in možnosti, ki jih prinašajo povezave.

Cilji predstavljenih tem bodo:

  • Zmanjšati ročni vnos/pretipkavanje z dokumentov.
  • Avtomatizirana in samodejna priprava knjižb v pregled na podlagi dokumentov, ki vam jih pošljejo stranke.
  • Avtomatsko povezovanje plačil (bančnih izpiskov) s pripadajočimi računi.
  • Dostop do potrebnih podatkov (o poslovanju podjetja).

 

Izkoristite trenuten čas in skupaj z našo pomočjo uvedete brezpapirno poslovanje!

 

Predavatelji na prezentaciji:

Mojca Tergušek, svetovalka Pro.4 Poštna knjiga in Dokumentni sistem

 

Ker ste na prejšnjih zajtrkih izrazili, da bi želeli več slišati o materialnem knjigovodstvu, vam bo v drugem delu Matic Murenc, produktni vodja za Pro.4 Finance, na kratko predstavil knjiženje dokumentov materialnega poslovanja v modulu Pro.4 Finance.

Prijavite se preko spodnjega obrazca. Prijave zbiramo do 13. 4. 2020 do 12. ure.

VEČ NOVIC:

Inventura

𝐖𝐄𝐁𝐈𝐍𝐀𝐑: 𝐈𝐧𝐯𝐞𝐧𝐭𝐮𝐫𝐚 𝐯 𝐏𝐑𝐎.𝟒 𝐌𝐚𝐭𝐞𝐫𝐢𝐚𝐥𝐧𝐨 𝐩𝐨𝐬𝐥𝐨𝐯𝐚𝐧𝐣𝐞

Č𝐚𝐬 𝐢𝐧𝐯𝐞𝐧𝐭𝐮𝐫𝐞 𝐯 𝐦𝐚𝐭𝐞𝐫𝐢𝐚𝐥𝐧𝐞𝐦 𝐩𝐨𝐬𝐥𝐨𝐯𝐚𝐧𝐣𝐮 𝐬𝐞 𝐡𝐢𝐭𝐫𝐨 𝐩𝐫𝐢𝐛𝐥𝐢ž𝐮𝐣𝐞, zato vam želimo pomagati, da bo postopek čim bolj enostaven in učinkovit!  Pripravili smo 𝐰𝐞𝐛𝐢𝐧𝐚𝐫, kjer boste