Socialno varstveni zavod Vitadom ima dva domova za starejše, enega v Črnem Vrhu nad Idrijo in drugega na Škofljici.
Od samega začetka sodelujemo s podjetjem Pro-Bit in njihovimi programskimi reši- tvami, s katerimi smo zelo zadovoljni.
Za Dom starejših Škofljica je svojo izkušnjo povedal g. Alen Malnar, vodja zdrav- stvene nege:
V Domu starejših Škofljica uporabljamo Pro-Bit že od samega začetka. Sprva smo uporabljali verzijo Pro.3 (6 let), leta 2021 pa smo prešli na verzijo Pro.4, ki je z do- datnimi funkcijami in hitrostjo nadgradila prejšnjo verzijo.
Program je zelo funkcionalen, z nadgradnjo se je zmanjšala tudi uporaba dokumen- tacije v papirnati obliki. Uporabljamo ga na področju zdravstva, socialne službe, fizi- oterapije in delovne terapije na računalnikih ter mobilno aplikacijo na mobilnih tele- fonih in tablicah, ki so nameščene v sobah stanovalcev.
Z veseljem sodelujemo tudi s kakšnimi predlogi za izboljšave. V primeru kakršnih koli težav/vprašanj je odziv s strani podporne službe ažuren in strokoven.
Tudi v Domu starejših Črni Vrh uporabljajo program na več področjih, svojo izkušnjo deli gospa Mateja Kogej, diplomirana medicinska sestra:
V DSO Vitadom Črni Vrh uporabljamo program Pro-Bit že skoraj od začetka delova- nja doma.
Sprva nam je bil v veliko pomoč pri delu program Pro.3, nato je sledil prehod na Pro.4. Ta prehod je zaradi dobre organiziranosti Pro-Bit-a pri nas potekal brez težav. Program Pro.4 omogoča podrobno dokumentiranje zdravstva, oskrbe, sociale, iz vseh beleženj in dokumentacij je mogoče le z nekaj kliki pridobiti statistične podatke. Zelo so uporabna uporabniška obvestila, ki jih program prikaže, uvoz zdravil iz cen- tralne baze zdravil, opremljenost programa z dokumentacijo, ki jo dobiš z enim kli- kom na modro ikono i.
Izobraževanja, katera lahko še kasneje uporabiš – z možnostjo uporabe posnetka. Glede možnosti sodelovanja, katerega gre pohvaliti hitro odzivnost, razumevanje in strokovno osebje Pro-Bit, pa bi mogoče uporabniki pošiljali predloge, možnosti nadgradnje programa … tako kot pošiljamo zahtevke za podporo.