Termin prestavljen na jesen – webinar: Kako in zakaj zamenjati programsko rešitev za upravljanje?

Upravljanje večstanovanjskih in poslovnih objektov je vedno zahtevnejši proces. Upravniki le s težavo in ogromno dodatnega dela izvajajo svoje procese v Excelovih tabelah ali drugih neprilagojenih in zastarelih programih. 
 
Dejstvo je, da konkurenčen upravnik pri svojem delu potrebujejo tudi učinkovito programsko podporo za celotno področje delovanja. Kar mu na koncu omogoča, da lahko več časa nameni svojemu poslu upravljanja.

Zakaj zamenjati programsko rešitev za upravljanje?

Večina podjetij, ki se ukvarja z upravljanjem nepremičnin na takšen ali drugačen način, še vedno uporablja zastarelo programsko opremo. Takšne programe je vedno težje vzdrževati ter jih povezati z zunanjim okoljem. Današnji čas pa nam je prinesel takšno situacijo, ki nas sili v prehod v sodobno spletno tehnologijo, ki omogoča boljšo uporabniško izkušnjo ter manjše stroške delovanja v oblačni tehnologiji.

Kako se tega lotiti?

Ker si želimo biti odkriti, ne bomo zavijali resnice v vato. Prehod na sodoben program za upravljanje je vedno zelo zahteven. Najbolj zaradi potrebe po prenosu mnogih analitičnih podatkov, poleg tega pa dobro vemo, da so podporne službe za obračun stroškov običajno zelo obremenjene in hkratno izvajanje  obstoječih obdelav ter implementacija novega programa zahtevata veliko truda in časa.

Več na temo kako izvedemo proces prehoda in uvajanja na PRO.4 programske rešitve pa bomo govorili tudi na spletnem dogodku, ki bo:

JESENI 2021.

Vključili bomo tudi naše splošne nasvete in priporočila za lažji prehod skozi proces implementacije.

V kolikor vas zanima več o samem dogodku ali naši rešitvi za celovito podporo upravnikom, nas lahko kontaktirate še danes. 

Termin prestavljen na jesen 2021

Dogodek bomo za vas izvedli v mesecu septembru 2021. Za podrobnosti pa spremljajte naše novice, naš blog ter družbena omrežja.

Komu priporočamo udeležbo?

Udeležbo na spletnem dogodku priporočamo vsem, ki si želijo napredka, so kadarkoli razmišljali o zamenjavi programske rešitve in želijo pridobiti informacijo kako procese implementacije izvajamo pri nas, hkrati pa bodo seveda slišali naša priporočila in nasvete za lažji prehod na nov program.

Zakaj smo ravno mi dobra izbira za vas?

»Glavna dejavnika odločitve za sodelovanje s Pro-bitom sta bila temelji razvoja programskih rešitev s področja financ in uporaba sodobne oblačne infrastrukture. Ko smo bili v iskanju programa za upravljanje nepremičnin so se programske rešitve podjetja Pro-bit najbolj približale našim zahtevam. Zadovoljni smo, da Pro-bit nenehno razvija in izboljšuje aplikacije, ki jih uporabljamo.«
Tomaž Rihtaršič
Direktor, Stanovanjsko podjetje Konjice d.o.o.

Pa tudi zato, ker smo...

Pro-bit sodobni in strokovni

V kolikor vas zanima več o samem dogodku ali naši rešitvi za celovito podporo upravnikom, nas lahko kontaktirate še danes. ⬇️

VEČ NOVIC:

Inventura

𝐖𝐄𝐁𝐈𝐍𝐀𝐑: 𝐈𝐧𝐯𝐞𝐧𝐭𝐮𝐫𝐚 𝐯 𝐏𝐑𝐎.𝟒 𝐌𝐚𝐭𝐞𝐫𝐢𝐚𝐥𝐧𝐨 𝐩𝐨𝐬𝐥𝐨𝐯𝐚𝐧𝐣𝐞

Č𝐚𝐬 𝐢𝐧𝐯𝐞𝐧𝐭𝐮𝐫𝐞 𝐯 𝐦𝐚𝐭𝐞𝐫𝐢𝐚𝐥𝐧𝐞𝐦 𝐩𝐨𝐬𝐥𝐨𝐯𝐚𝐧𝐣𝐮 𝐬𝐞 𝐡𝐢𝐭𝐫𝐨 𝐩𝐫𝐢𝐛𝐥𝐢ž𝐮𝐣𝐞, zato vam želimo pomagati, da bo postopek čim bolj enostaven in učinkovit!  Pripravili smo 𝐰𝐞𝐛𝐢𝐧𝐚𝐫, kjer boste