DIGITALNA PISARNA TUDI PO KORONA OBDOBJU

Brezpapirno poslovanje in digitalizacija sta postali realnost in del našega vsakdana

Digitalizacija in z njo povezana uvedba sodobnih informacijskih rešitev je tema, pomembnost katere je bila v preteklih tednih še kako vidna. Delo od doma, na daljavo na enkrat ni bil več problem, postalo je neizogibno za vse več podjetij.

Zmanjšali smo časovne izgube in čakalne vrste, veliki, okorni tiskalniki in skenerji nam niso bili več pri roki. Pričeli smo koristiti vse možnosti digitalne tehnologije … na enkrat smo postali fleksibilnejši.

Znebite se gore papirjev in zmanjšajte časovne izgube

Za tiste, ki še niste uvedli digitalne pisarne, kaj digitalna pisarna predstavlja?

Digitalna pisarna vključuje vse prejete dokumente, kot so pogodbe in dopisi, prejeti računi in ostala pošta. Vključuje tudi e-račune. Uvedba modularnih rešitev za digitalno pisarno nam prinaša številne prednosti, med drugimi tudi elektronsko potrjevanje dokumentov. Ne glede na to ali je vodja, ki je zadolžen za potrjevanje na terenu, v pisarni ali dela na daljavo, vedno ima možnost potrditi dokumente. Ob tem pa je zagotovljena tudi ustrezna sledljivost postopkov. Potrjevanje od vrat do vrat pisarne in  zamudno čakanje, da bo odgovorna oseba imela čas, so stvar preteklosti. Vse lahko uredimo na daljavo. Elektronsko potrjevanje dokumentov je v sklopu Pro-Bitovih rešitev vedno dostopno in hitro zaključeno. Vključena je tudi možnost izvedbe elektronskega potrjevanja na mobilnem telefonu.

Kaj pa varnost?

Kot digitalno sodobno podjetje se še kako dobro zavedamo pomena digitalnih tehnologij in vzdrževanje ustreznega nivoja varnosti. Na tem področju se tudi nenehno izpopolnjujemo. Trenutno smo v fazi pridobivanja mednarodnega ISO 27001 standarda, katerega temeljni cilj je zaščita informacij pred tem, da pristanejo v napačnih rokah in/ali so izgubljene za vedno.

Za podjetja, ki so že pred korona obdobjem sprejela digitalizacijo za svoj vsakdan, so bili pretekli tedni manj stresni. Lažje so se prilagodila potrebnim varnostnim ukrepom in s tem povezanimi spremembami pri izvedbi njihovega dela. Nam pa je bilo v veselje prisluhniti pozitivnim izkušnjam naših uporabnikov. Nekaj izmed njih je navedenih spodaj.

Prav je, da tudi v prihodnje ne podcenjujemo moči digitalizacije. Kar smo se naučili v preteklih tednih,  uporabljamo še naprej, pri tem pa ne pozabimo spremljati novosti, ki jih še omogoča digitalizacija.

Pridružite se nam na spletnem srečanju 17.6. ob 10.00 uri

Več o možnostih, ki jih imate v sklopu uvedbe digitalne pisarne, bomo govorili na spletnem druženju 17. 6. ob 10. uri, ki ga bo izvedla Mojca Tergušek, svetovalka z več letnimi izkušnjami za modula Poštna knjiga in Dokumentni sistem.

Prijavite se lahko tudi spodaj:

IZKORISTITE VAVČERJE ZA DVIG DIGITALNIH KOMPETENC

Slovenski podjetniški sklad vam nudi 60% nepovratnih sredstev

V okviru Vavčerja za dvig digitalnih kompetenc lahko s strani Slovenskega podjetniškega sklada in z našo pomočjo pridobite do 60 % nepovratnih sredstev za usposabljanja, namenjena digitalizaciji.

Želite izvedeti več o kombinaciji vavčerjev in naše sodobne informacijske tehnologije?

VEČ NOVIC:

Inventura

𝐖𝐄𝐁𝐈𝐍𝐀𝐑: 𝐈𝐧𝐯𝐞𝐧𝐭𝐮𝐫𝐚 𝐯 𝐏𝐑𝐎.𝟒 𝐌𝐚𝐭𝐞𝐫𝐢𝐚𝐥𝐧𝐨 𝐩𝐨𝐬𝐥𝐨𝐯𝐚𝐧𝐣𝐞

Č𝐚𝐬 𝐢𝐧𝐯𝐞𝐧𝐭𝐮𝐫𝐞 𝐯 𝐦𝐚𝐭𝐞𝐫𝐢𝐚𝐥𝐧𝐞𝐦 𝐩𝐨𝐬𝐥𝐨𝐯𝐚𝐧𝐣𝐮 𝐬𝐞 𝐡𝐢𝐭𝐫𝐨 𝐩𝐫𝐢𝐛𝐥𝐢ž𝐮𝐣𝐞, zato vam želimo pomagati, da bo postopek čim bolj enostaven in učinkovit!  Pripravili smo 𝐰𝐞𝐛𝐢𝐧𝐚𝐫, kjer boste