Spoštovane stranke,
ker se ponovno približuje konec leta in s tem čas inventur, smo za vas pripravili izobraževanje na področju materialnega poslovanja, kjer vam bomo predstavili področje kontrole in obvladovanja zalog ter inventure v materialnem poslovanju.
4. NOVEMBER 2021
Inventura v VPRO 8.00 – 10.00
Prijavite se lahko s klikom na spodnji gumb ⇊
18. NOVEMBER 2021
Inventura v Pro.4 9.00 – 11.00
Prijavite se lahko s klikom na spodnji gumb ⇊
Izobraževanje je razdeljeno na dva sklopa, ki bosta potekala preko video konference (Zoom) in skupaj trajata približno 2 uri.
Komu je izobraževalni seminar namenjen?
Seminar bo v pomoč vsem, ki želite učinkovito nadzirati zaloge, saj bomo usvojili in poglobili znanje na področju obvladovanja zalog. Namenjen je uporabnikom, ki že imajo predznanje z delom s programom – vodjem skladišča, blagovnim manipulantom, vodjem računovodstva ter novim zaposlenim, ki uporabljajo program.
Vsebina
Udeleženci bodo spoznali nastavitve programa, ki so pomembne za vodenje zalog:
– nastavitve programa, nastavitve na artiklih in vpliv blagovnih dokumentov na zaloge,
– pregled kontrolnih izpisov za obvladovanje zalog,
– pomen in vpliv funkcije preračuna dokumentov,
– primeri uporabe.
V okviru seminarja bomo pogledali, kako se pravilno pripraviti na inventuro, kakšen je postopek izvajanja inventure v programu. Spoznali bomo različne možnosti kreiranja inventure in vnos inventurnih podatkov, primerjavo dejanskega in knjižnega stanja, izdelavo pobotov (samo v VPRO), tvorjenje viškov in mankov ter izdelavo poročila o popisu. Hkrati bomo spoznali, kako si lahko s sodobnimi pripomočki pomagamo pri izvajanju popisa. Skozi seminar bomo izpostavljali tudi najpogostejše napake, ki se pri inventuri ponavljajo.
Ta sklop je namenjen predvsem poslovodjem, skladiščnikom, sodelujočim v inventurni komisiji, vodjem računovodstva in novim zaposlenim, ki uporabljajo program.
Podrobnosti kotizacije
- Early bird prijave: 60€ + DDV na osebo – prijave do vključno 21.10.2021
- Redna kotizacija: 75€ + DDV na osebo – po 21.10.2021.
Po datumu 21.10.2021 je torej kotizacija 100% cena, popusti glede na število prijavljenih udeležencev istega podjetja pa so naslednji:
1 prijavljen | brez popusta |
2 prijavljena | 5% popusta na skupno vrednost kotizacij |
3 prijavljeni | 10% popusta na skupno vrednost kotizacij |
4 prijavljeni | 15% popusta na skupno vrednost kotizacij |
5 in več prijavljenih | (max) 20% popusta na skupno vrednost kotizacij |
All inclusive stranke | brezplačno |
MOŽNOST ODJAVE
Skrajni rok za morebitno odpoved udeležbe je 16.11.2021. V primeru odjave en dan pred izobraževanjem (torej 17.11.2021), vam bomo zaračunali administrativne stroške v višini 30 % kotizacije. Pri kasnejši odjavi vam bomo kotizacijo zaračunali v celoti. Odjavo lahko pošljete na e-naslov izobrazevanje@pro-bit.si.
Cena vključuje literaturo in 60-dnevni dostop do posnetka spletnega seminarja. Po zaključenem spletnem seminarju bo vaše podjetje prejelo izdani račun za kotizacijo.